بک لینک

بک لینک

تاریخ : دوشنبه 20 بهمن 1399 زمان : 11:54 | بازدید : 40
نویسنده : Admin | نظرات (0)

Image result for بک لینک و سئو

 

میتوانند گزینه مناسبی برای بک لینک گیری به حساب بیایند. بنابراین اگر شما برای افزایش رتبه سایت خود از بک لینک در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، باید بدانید این کار تأثیری در رنکینگ سایت شما ندارد.اما شما می‌توانیدبا تولید محتوای قوی و جذاب مخاطبین شبکه‌های اجتماعی خود را به بازدید از وب سایتتان ترغیب کنید.

بک لینک رپورتاژی : سایت های که رپورتاژ اگهی  انجام میدهند میتوانید با انتشار متنی از سایت خود که لینک موردنظرتان در آن وجود دارد بک لینک دریافت کنید. این سایت ها به دلیل اعتبار و بازدید بالا میتوانند گزینه خوبی برای ارتقاء سایت شما باشند.

بک لینک pbn  وب سایت های پرایویت (قابل دید عموم نیست) و از قدرت محتوایی و دامین آتوریتی بالایی برخوردار هستند. به این نوع بک لینک ها ، بک لینک pbn می گوییم . تاثیر بک لینک pbn برای سئو سایت فوق العاده است.

بک لینک دانشگاهی ( رپورتاژ دانشگاهی EDU ) : سایت های دانشگاه های معتبر جهان که اغلب دانشجویان ، محققان و اساتید دانشگاه ها به این نوع سایت ها دسترسی دارند. و از قدرت فوق العاده زیادی برخوردار هستند و همچنین از دید گوگل بسیار معتبر میباشند.

 

مواردی که باید در  ایجاد بک لینک فالو رعایت کنید

1-ایجاد پایه قوی 

باید کلمه کلیدی انتخابی شما سرچ بالایی داشته باشید. در غیر اینصورت با سرچ پایین شانس زیادی برای سئو شدن نخواهید داشت زیرا افراد زیادی کلمه مورد نظر شما را جستجو نمیکنند.

 

2- ایجاد بک لینک در سایت های معتبر و پر بازدید

برای ایجاد بک لینک میتوانید از روش های گوناگونی مانند بلاگ و انجمن و کامنت و دیگر موارد استفاده نمایید. در واقع این سایت ها سایت هایی هستند که بازدید بالایی دارند و میتوانید بک لینک های مناسبی از انها دریافت کنید. 

در مجموع راه های زیر به صورت خلاصه برای دریافت بک لینک فالو استفاده می شوند:

– ایجاد محتوای فوق العاده

– پست مهمان

– قرار دادن لینک های دیگران تا لینک های شما را قرار دهند

برخی از پلتفرم هایی که می توانید از آن ها برای لینک سازی خارجی استفاده کنید:

virgool.io

Tumblr

Mozilla

Photobucket

Somuch

backlinksfa

Backlink

Facebook

Instagram

Twitter

LinkedIn

Snapchat

Goodreads

Reddit

Tumblr

در این مقاله آموزشی به مبحث نحوه ساخت لینک داخلی به صورت حرفه ای می‌پردازیم. 10 نکته مهم از ساده تا پیشرفته را خواهیم گفت و این نکات طلایی در لینک دهی داخلی به شما می‌تواند در بحث ایجاد اصولی لینک های داخلی و ارتقای سئو وبسایت کمک خوبی کند.

 

هر چند در فرآیند بهینه سازی یک وبسایتی اصولا بیشتر به ایجاد لینک سازی خارجی توجه می‌شود تا ایجاد لینک سازی داخلی. ولی فقط فراموش نکنید که یکی از مهم ترین روش‌های بک لینک سازی خارجی ، همین تولید اصولی لینک های داخلی و بهینه سازی شده آن‌ها در سایت است.

 

در انتهای این مقاله باید پاسخ به این سوال “چگونه لینک سازی داخلی انجام دهیم” را به راحتی پاسخ دهید. در ادامه این مقاله جذاب با میزفا همراه باشید.

 

نکته مهم و یک فرصت:

می‌دانید که اکثر سایت‌ها، حتی سایت‌هایی که توسط برخی متخصصین سئو بهینه سازی می‌شوند اهمیت زیادی به تولید لینک های داخلی به شکل اصولی نمی‌دهند و این یک فرصت برای شما است. یکی از مهم ترین تکنیک های سئو که من خودم شخصا علاقه دارم همین بحث ساخت لینک داخلی است. و جالب است بدانید که خیلی ها این فاکتور مهم سئو را جز تکنیک های سئو نمی‌دانند و از آن غافل هستند. و من به شما قول می‌دهم که با رعایت این فاکتور به شکل اصولی می‌توانید شاهد افزایش بازدید وبسایت خود شوید. پس جدی باشید و این مقاله را دست کم نگیرید.

 

وردپرس یا اختصاصی؟

فرقی ندارد سایت شما وردپرسی هست یا اختصاصی، این آموزش لینک داخلی برای وردپرس و همینطور برای همه نوع سایت اختصاصی و غیر اختصاصی پاسخگو است.

 

نظرات کاربران:

حتما نظرات کاربران را مطالعه کنید، بک لینک چیست نزدیک به ۱۵۰ نظر در این مقاله ثبت شده با سوالات مختلف که میتواند درس خوب و آموزش خوبی را به شما در این زمینه بدهد.

 

سرفصل‌های پست [مخفی کردن]

 

0.1 فرق لینک داخلی و خارجی

1 اهمیت لینک سازی داخلی (internal link)

1.1 تاثیر تعداد مطلب در لینک سازی داخلی

1.2 لینک دادن به مهم‌ترین مطالب در صفحه اصلی

1.3 لینک سازی متنی

1.4 لینک سازی به تعداد مناسب

1.5 افزایش اعتبار در لینک سازی داخلی

1.6 به اشتراک گذاری اعتبار صفحات

1.7 ارزش افزوده لینک داخلی

1.8 چرخه طبیعی در سایت

1.9 متن صحیح انکر لینک داخلی (Anchor Text)

1.10 اهمیت رنگ لینک

2 جمع‌بندی لینک سازی داخلی

فرق لینک داخلی و خارجی

بخشی از افزایش دیده شدن صفحات سایت ها در موتورهای جست‌وجو و همینطور خزنده های گوگل، مربوط به نحوه لینک سازی داخلی و مرتبط بودن لینک های داخلی در مطالب و پست های شما است. به این لینک ها معمولاً لینک داخلی Internal link گویند. و اگر سایتی شما را لینک کند مثلا میزفا بیاید وبسایت شما را در این مقاله لینک کند، به آن لینک‌ها اصولا بک لینک Backlinks می‌گویند و یا همان لینک خارجی و به نحوه ایجاد آن می‌گویند لینک سازی خارجی (لینک بیلدینگ). این لینک های داخلی می‌توانند نقش مهمی در ارتباط بین مطالب و مقاله‌های سایت شما و همچنین یک عامل مهم در بهینه سازی داخلی سایت باشد.

 

البته بک لینک (لینک‌های خارج از سایت) هم اهمیت بسیاری دارد ولی ما در این مقاله تمرکز بر روی لینک های داخل سایت داریم.

 

امیدوارم فرق بین لینک داخلی و لینک خارجی را بدانید هر چند تفاوت های این نوع لینک ها را به شکل جامع اشاره نکردیم ولی اگر سوالی داشتید حتما در نظرات مطرح کنید و ما عاشقانه منتظر شما هستیم تا پاسخ‌هایتان را ارسال کنیم.

 

اهمیت لینک سازی داخلی (internal link)

اهمیت: بهینه سازی لینک های داخلی نه‌تنها به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا شانس بازدید از سایر صفحات سایت شما در جهت رفع نیازهای خود را داشته باشند؛ همچنین می‌توانند به چگونگی حرکت خزندگان موتورهای جست و جو در صفحات سایت شما و دسته‌بندی آن‌ها نقش موثری را ایفا کنند. پس به شکل خلاصه لینک داخلی باعث بهبود ایندکس شدن آدرس های وبسایت شما در نتایج می‌شود.

 

از طرفی یکی از مهم‌ترین سنجش های تعامل کاربران “بانس ریت” است و شما هر چه بانس ریت کمتری داشته باشید می‌توان تقریبا نتیجه گرفت که لینک سازی داخلی خوبی دارید. آیا آشنایی با فاکتور مهم بانس ریت دارید؟ مقاله بانس ریت چیست ما را حتما مطالعه کنید.

 

نکته مهم: توجه داشته باشید که با افزایش سرعت سایت می‌توانید کمک زیادی به راحت‌تر ایندکس شدن مطالب سایت کنید و همچنین با این عمل باعث رضایت بیشتر و بهبود تجربه کاربری یا همان User Experience در بین بازدیدکننده‌ها شوید. مقاله User Experience چیست حتما می‌تواند برای ایجاد یک استراتژی سئو در لینک داخلی برای شما مفید باشد.

 

از طرفی وقتی یکی از بدترین اشتباه‌ها در لینک سازی داخلی، لینک کردن بیش از حد به صفحه اصلی است. و یا وقتی مقاله‌های یک سایت را بررسی میکنیم لینک‌های داخلی مقالات جدید بیشتر از لینک های داخلی مقاله‌های قدیم است. و این نوع استراتژی بد در سئو که ناخواسته صورت میگیرد قدرت لینک سازی داخلی را نشان نمی‌دهد و صرفا انگار فقط از اسم لینک داخلی استفاده شده است.

 

در این مقاله به ۱۰ مورد از موثرترین رازها درباره کارکرد لینک داخلی از پایه تا حرفه ای به‌منظور بهبود سئو داخلی با ایجاد لینک سازی اصولی بر روی سایت شما، توسط میزفا معرفی می‌گردد.

 

 

نکته مهم است - برای اینکه بازدید بیشتری از وب سایت خود داشته باشید ، باید رتبه بندی موتور جستجو خود را افزایش دهید. یکی از راه های رتبه بندی خوب و متعاقب آن ایجاد ترافیک ارگانیک بیشتر ، بدست آوردن بک لینک از وب سایت های معتبر در صنعت خود است.

 

اما گرفتن بک لینک از نشریات معروف و مشاغل تجارت الکترونیکی می تواند زمان و تلاش زیادی را صرف کند. موفقیت اغلب شامل شبکه سازی ، بازاریابی محتوا و استفاده از ابزارهای مناسب است.

 

آیا می خواهید در سال 2020 مشخصات بک لینک خود را متنوع کنید؟ در این صورت ، در اینجا چند نکته در مورد چگونگی دریافت لینک های پیوند بیشتر با اشاره به سایت خود آورده شده است.

 

 

 

بالا بردن نوار B2B: آوردن رشد B2C و فرصت تجارت الکترونیکی B2B

کشف کنید که چگونه یک شرکت با تغییر در تجارت الکترونیکی توانست فروش و ارزش متوسط ​​سفارش را افزایش دهد.

 

اکنون بارگیری کن

1. ایجاد پست های گردشی لینک

پست های جمع آوری لینک ، که نظرات کارشناسان صنعت را نشان می دهد ، می تواند باعث ایجاد تعداد زیادی ترافیک شود ، و دلیل خوبی هم دارد.

 

همه ما به دنبال بینش و نکاتی تخصصی برای کمک به ما در موفقیت در سرگرمی ها ، مشاغل و / یا فعالیت های تجاری خود هستیم و با ارائه مجموعه ای از نکات ، و سپس ارائه آنها در سایت خود ، اطلاعات مفیدی را به مخاطبان خود ارائه می دهید ، و تبلیغات اضافی برای آن دسته از افرادی که شامل آنها هستید. یک مزیت اضافی در انتشار پست های جمع آوری شده این است که متخصصانی که شما در آنها حضور دارید اغلب دوباره به اشتراک می گذارند و حتی از سایت های خود به پست لینک می شوند و سیگنال های ارزشمندی به صفحه شما اضافه می کنند.

 

اما حتی اگر وقت آن را ندارید که پست خود را جمع کنید ، حضور در سایر افراد یا مجموعه های تجاری نام تجاری آسانتر از آن است که فکر می کنید. به عنوان مثال ، SEMrush از طریق چت #SEMrushchat توییتر خود ، که هر چهارشنبه برگزار می شود ، نظرات متخصص را درخواست می کند. شرکت کنندگانی که در مکالمه شرکت می کنند اغلب در پست های وبلاگ SEMrush قرار می گیرند و یا در صفحه توییتر خود بازتوییت می کنند.

 

 

برجسته شدن در پست های سئو چیست  گردآوری پیوند یک روش ساده برای کمک به شما برای گرفتن بک لینک از یک سایت معتبر ، کمک به بهبود قابلیت کشف و افزایش آگاهی از نام تجاری است. یک نکته خوب این است که در صنعت خود نشریاتی را پیدا کنید که پست های خلاصه ایجاد می کنند و برای شناسایی فرصت های بالقوه آنها را دنبال می کنید.

 

2. مصاحبه کنید

وقتی نوبت به فشار آوردن برای کسب و کار شما می رسد ، انتشار در سایت های بیشتری همیشه بهتر خواهد بود. اما دریافت تبلیغات اختصاصی غالباً وقت و هزینه زیادی می برد.

 

یکی از راه های پیشرفت شما این است که از طریق HARO (به یک خبرنگار کمک کنید) با روزنامه نگاران در تماس باشید. HARO یک سرویس رایگان است که کاربران را قادر می سازد با روزنامه نگارانی که به دنبال منابع برای داستان های آینده خود هستند تماس بگیرند. به جای اینکه خودتان به دنبال روزنامه نگاران مرتبط باشید ، لیستی از فرصت ها برای شما فراهم می شود - تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به س theirالات آنه

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش