محتوای برتر

محتوای برتر

تاریخ : دوشنبه 05 آبان 1399 زمان : 10:08 | بازدید : 82
نویسنده : Admin | نظرات (0)

بهبود سئو سایت | چگونه سئو سایت ارتقا دهیم | نکاتی درباره لینک سازی و ارتقا  رتبه سایت

 

چه می شود اگر به شما بگویم که با سرمایه گذاری چند ساعت و چند منبع ، می توانید یک فروشنده اختصاصی در وب سایت خود داشته باشید که منجر به فروش سریعتر و بسته شدن آنها ، 24/7 شود؟

 

احتمالاً فکر می کنید که من در مورد گرفتن یک کارآموز و کار کردن آنها برای مرگ صحبت کردم. اما واقعیت این است که بسیاری از مشاغل B2B از یک منبع فروش ارزان قیمت چشم پوشی می کنند و منجر به ایجاد آنها می شوند: محتوای برتر مانند راهنماهای منابع و کتاب های الکترونیکی.

"محتوای برتر" چیست؟

با نامی مانند "محتوای برتر" ، ممکن است چگونه صفحه اول گوگل باشیم فکر کنید چیزی در وب سایت شماست که مردم برای بدست آوردن آن باید هزینه کنند. کاملاً برعکس

 

محتوای برتر چیزی است که در وب سایت شما از اهمیت بالایی برای مشتری بالقوه شما برخوردار است و به همین دلیل او مایل است نام ، آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را به شما بدهد تا بتواند آن را به صورت رایگان بارگیری کند.

 

در اینجا چند نمونه از محتوای برتر آورده شده است:

 

کاغذ سفید

مقاله تحقیقاتی

راهنمای محصول

کتاب الکترونیکی

ویدئو

چک لیست

اینفوگرافیک

ماشین حساب

و لیست ادامه دارد.

چگونه محتوای برتر آنلاین به شما منجر به فروش جدید می شود؟

محتوای برتر دو کار مهم برای تجارت شما انجام می دهد که منجر به افزایش هدایت شما می شود و آنها را سریعتر بسته می کنید ، 24/7.

 

اول ، تجارت شما را به عنوان یک مرجع تاسیس می کند. شما - به معنای واقعی کلمه - شرکتی می شوید که کتاب را در مورد یک موضوع مشخص نوشت. اگر راهنمای منابع را به درستی بنویسید ، مشتاقانه مشتاق مکالمه ای هستید که نشان می دهد تجارت شما در حل مشکل خود مهارت دارد و نشان می دهد که به شرکت های دیگر در رسیدن به اهداف خود کمک کرده اید.

 

دوم ، این نیاز شدید مشتری شما به رابطه را فعال می کند. متقابل نیروی محرک رفتار انسان است. دریافت موارد رایگان - حتی موارد کم هزینه یا مجازی - این حس را تحویل می گیرد که هدیه ای دریافت کرده ایم و باید پاسخ متقابل بدهیم. و حتی اگر 100 درصد مجبور به پاسخگویی متقابل نباشیم ، این احساس که با این شخص رابطه داریم مدتها پس از دور شدن از وب سایت باقی می ماند.

 

این پاسخ متقابل ممکن است هنگامی که مشتری برای اولین بار خبرنامه ایمیل شما را انتخاب می کند ، یا ممکن است هنگامی که تیم فروش شما با آنها تماس می گیرد و می گوید: "می بینم که کتاب الکترونیکی ما را بارگیری کردید - آیا سوالی دارید؟" فعال می شود. در هر صورت رابطه برقرار شده است.

 

چگونه می توان محتوای برتر جذاب را نوشت

محتوای برتر چیزی فراتر از یک پست وبلاگ قابل بارگیری است. محتوای برتر باید بدون سلب اطلاعات مالکیت معنوی یا مالکیت معنوی ، به س burningال سوزاننده پاسخ دهد که شبانه مشتری شما را بیدار نگه می دارد. و این خط خوب است که راهنماهای منابع و محتوای برتر را ارزشمند می کند.

 

شما باید محتوایی جذاب و جذاب ایجاد کنید و باعث شود مشتری احتمالی شما فکر کند "این همان چیزی است که من بدنبال آن بوده ام! من این را می خواهم!"

 

در اینجا نحوه جمع آوری یک قطعه جذاب از محتوای برتر آورده شده است:

 

ابتدا عنوان را بنویسید. عنوان را به عنوان موضوع اصلی خود در نظر بگیرید و آن را ویژه مفهومی قرار دهید که مشتری ایده آل شما به آن علاقه دارد. عناوین خوب مطالب را خلاصه نمی کنند ، آنها الهام بخش عمل هستند. اگر صد در صد به عنوان کتاب الکترونیکی خود اطمینان ندارید ، بیشتر تحقیق کنید تا بفهمید چه چیزی برای مشتری شما جالب است. برای س questionsالات متداول ، گروه ها و انجمن های LinkedIn را بررسی کنید. از تحقیقات PPC یا نظرسنجی های مشتری استفاده کنید تا بفهمید مشتریان احتمالی شما چگونه عبارات خود را بیان می کنند. سپس این کلمات کلیدی را در عنوانی قرار دهید که مشتری احتمالی شما نمی تواند از کلیک کردن روی آن خودداری کند.

با توجه به مشتری بنویسید و طراحی کنید. هر راهنمای منبع باید با یک شخص خریدار صحبت کند ، بنابراین تحقیقات خود را انجام دهید. اطلاعاتی که درباره این مشتری ایده آل دارید ، از تن زبان شما تا طرح مطالب شما تصمیم می گیرد. مشتریانی که عاشق کتابچه های راهنمای فنی و سنگین هستند ، مانند مهندسان ، احتمالاً داده می خواهند. برای مخاطب مناسب از الگوی مناسب استفاده کنید و متناسب با آن محتوا را تغییر دهید.

با راه حل خاصی در ذهن بنویسید. شرکتهای زیادی هنگام ایجاد محتوای برتر درباره خود می نویسند. تعداد "ما" در سند بیشتر از اطلاعاتی است که خواننده می تواند استفاده کند. به جای اینکه اطلاعات مربوط به خود و شرکتتان را بصورت تفریحی اجرا کنید ، مزایای خاص مشتری را که کتاب الکترونیکی شما برطرف می کند بنویسید.

اصول اولیه را میخ بزنید ، سپس با ارزش افزوده دیوانه می شوید. ما توصیه می کنیم کار خود را با یک کتاب الکترونیکی PDF ساده و حرفه ای آغاز کنید - شاید حتی مجموعه ای متشکل از پست های وبلاگ که قبلاً منتشر شده است. اما هنگامی که با روند کار راحت شدید ، محدودیتی برای آنچه می توانید به مشتریان خود ارائه دهید وجود ندارد. شما می توانید یک صفحه کاری مفید یا یک پیوند خصوصی به مجموعه ای از فیلم های YouTube که تولید کرده اید اضافه کنید. امکانات بی پایان است.

در پایان یک تماس برای اقدام اضافه کنید. در سئو چیست  پایان کتاب الکترونیکی خود ، اطمینان حاصل کنید که مشتری شما به آن علاقه مند است - "گام بعدی" - اقدام برای این کار لازم نیست که همیشه با یک فروشنده تماس بگیرید ، اما ممکن است پیوندی به قسمت بعدی محتوای برتر که به س nextال بعدی آنها پاسخ خواهد داد. خود را جای مشتری های خود قرار دهید. چه اطلاعاتی بعدی می خواهید؟

اگر می خواهید از وب سایت خود تجارت جدیدی ایجاد کنید ، به آن نیاز دارید

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش