سود آوری سایت

سود آوری سایت

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 16:13 | بازدید : 82
نویسنده : Admin | نظرات (0)

What are the Tips and Tricks in Web Design techniques? | Grace Themes

 

بیشتر بازاریابان شاخص های اصلی عملکرد (KPI) بر ارزیابی آگاهی از برند ، منجر به رانندگی و تعامل تمرکز دارند تا سلامتی و رشد اقتصادی کسب و کار مانند اکثر معیارهای مالی.

 

گرچه این KPI ها بسیار مهم هستند ، اما آنها فقط می توانند پیشرفت را به سمت یک هدف مشخص و مشخص در کانالهای بازاریابی شما اندازه گیری کنند. آنها فقط یک تکه از پازل هستند.

 

هدف من کمک به شما برای بهبود سواد مالی سازمان شما به عنوان یک کل است.

 

هدف این مقاله این است که به شما کمک کند ، به عنوان یک بازاریاب ، معیارهای مالی را برای بهبود سودآوری پروژه فردی ، رضایت مشتری و سلامت کلی شرکت تجزیه و تحلیل کنید.

 

موارد بسیار کمی وجود دارد ، اما در این مقاله ، من سه مورد برتر را برجسته می کنم که به اعتقاد من آژانس های بازاریابی ، به طور خاص ، باید امروز ردیابی را شروع کنند.

 

1. سودآوری

این معیار نباید خیلی تعجب آور باشد. همانطور که هر صاحب مشاغل می داند (و بیشتر اعضای تیم آنها باید بدانند) ، برای روشن نگه داشتن چراغ ها ، شرکت شما باید درآمد کسب کند.

 

از دیدگاه آژانس بازاریابی ، چندین معیار سودآوری مختلف وجود دارد که من توصیه می کنم فوراً ردیابی آنها را شروع کنید (اگر قبلاً در این کار نیستید)

 

اول ، سود ناخالص است ، که آژانس شما در حال پیگیری این سود ناخالص به طور ثابت است.

 

تجزیه و تحلیل این معیار به شما کمک می کند بفهمید شرکت شما واقعاً از هر دلار درآمد چقدر سود می کند و بیشتر مناطقی را که می توانید در آن کارآیی بیشتری داشته باشید شناسایی کنید. به عنوان مثال ، اگر می توانید یک ابزار غیر ضروری را برش دهید یا یک ابزار مقرون به صرفه تر پیدا کنید.

 

این می تواند با کسر هزینه های کالاهای فروخته شده شما (حقوق موفقیت مشتری ، ابزار و فناوری آژانس ، مسافرت مشتری و ...) از درآمد کل شما محاسبه شود.

 

دوم ، شما همچنین می خواهید سودآوری را در سطح مشتری و پروژه پیگیری کنید.

 

این به شما کمک می کند تا نوع پروژه هایی را که بیشترین سود را برای شرکت شما می آورند ، با ارزش ترین محصولات یا خدمات خود را برجسته کرده و به شما کمک می کند ارزش بهتری به مشتریان خود ارائه دهید.

 

سرانجام ، برای آژانس های خدماتی ، سخت ترین قسمت در مورد محاسبه سودآوری پروژه ، کشف نحوه پیگیری محصولات قابل تحویل مشتری از منظر هزینه است ، به عبارت دیگر ، چقدر زمان و منابع لازم برای تحقق بخشیدن است.

 

در IMPACT ، ما مقداری را که با استفاده از یک سیستم نقطه به مشتریان خود تحویل می دهیم ، پیگیری می کنیم ، برخلاف روش سنتی ردیابی زمان ، اما هر دو روش یک هدف دارند.

 

در نهایت ، شرکت شما باید بتواند زمان کارمندان شما را برای هر مشتری قابل تحویل ردیابی و اختصاص دهد. این اطلاعات به شما امکان می دهد سودآوری را در سطح پروژه و مشتری محاسبه کنید.

 

2. حساب های دریافتنی پیری

سودآوری بسیار مهم است ، اما قبل از شروع تمرکز بر سود ، باید کسب و کار جدیدی را جذب کنید ، خدمات خود را بفروشید ، آنها را فاکتور کنید و سپس ... dun dun dun ... وجه را دریافت کنید.

 

مجموعه همان چیزی است که ما در امور مالی و حسابداری ، حساب های دریافتنی می نامیم.

 

به بیان ساده ، گزارش پیری حساب های دریافتنی جزئیاتی از تمام فاکتورهای پرداخت نشده ، مشتری مربوطه و قدمت مطالبات را به شما نشان می دهد.

 

این یک وظیفه دشوار است که یک آژانس خدمات مشتری بتواند مجموعه های داخلی را اداره کند. به عنوان کنترل کننده در IMPACT ، بخشی از وظیفه من این است که مطمئن شویم که ما و همچنین فروشندگانمان به موقع حقوق می گیریم.

 

با این حال ، من به عنوان کارمند شماره 60 و اولین نفر در بخش مالی ما استخدام شدم. اکثر شرکت های کوچک این امکان را ندارند که شخصی مثل من در خانه باشند تا مطمئن شوند همه چیز به موقع پرداخت می شود.

 

در نتیجه ، شما بیشتر اعضای تیم موفقیت مشتری را مشاهده خواهید کرد که مسئولیت فروش و جمع آوری آنها را بر عهده دارند.

 

همانطور که احتمالاً اکثر شما می توانید درک کنید ، این امر به طور بالقوه می تواند تیم و مشتری شما را در وضعیت نامناسبی قرار دهد و در بدترین حالت ممکن به رابطه طولانی مدت شما آسیب برساند.

 

روز آموزش HubSpot

پیشنهاد سئو چیست  من استفاده از ابزاری مانند QuickBooks یا Bill.com برای اتوماسیون و ساده سازی فرآیند فاکتورگیری شما است.

 

این ابزارها نه تنها به طور خودکار برای حسابداری آسانتر در سیستم های حسابداری شما همگام سازی می شوند ، بلکه به شما امکان می دهند به راحتی یادآوری های پرداخت را از طریق ایمیل ارسال کنید ، فاکتورهای خود را در سطح فردی ردیابی کنید و پیر شدن مطالبات خود (فاکتورهای معوقه ، پرداخت نشده) را به صورت واقعی پیگیری کنید. -زمان.

 

مدیریت دریافتنی حسابها حوزه بسیار مهمی برای تمرکز هر آژانس است. اگر می توانید بفهمید که متوسط ​​پرداخت مشتری شما چقدر طول می کشد (DSO ، در زیر بحث می شود) ، می توانید جریان نقدی شرکت خود را بهتر مدیریت کنید

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش